Är hoss mormor och Lasse <3

hej alla läsare ! jag är hoss min mormor och lasse det väll kul! <3 vi har varit och badat och när vi va på väg ner till bryggan så såg vi en orm uuh inte så frärst men den var typ svart elr brun och liten jag tror ded var en koppar orm men vet inte :) det var jätte varmt och skönt mormor och jag simmade jätte långt ut det var så varmt <3 <3 men sen gick vi upp och gjorde mat, det vart kasler och stekt potatis det var så mummsit !!  och effterret det var glass med halon mumms. sen ringde pappa o ida och ville bada igen så då gick vi ner igen o badade sen åkte dom hem så vi satteoss i soffan och nu sitter jag här vi datorn och tittar på lotta på liseberg kul men vi sen nu ska jag bara sitta i sofan och gosa hej då pussss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0